9.8 mm

Wihu! Jag är ingen drama-queen (referens: förra inlägget)! Allt såg jättebra ut! Jag såg först inte hjärtat slå, och det var nästan som att mitt eget stannade; Men läkaren såg och zoomade in. Sedan såg jag det också. Hon mätte och bebis har växt precis som den ska! 9.8 mm stor! Enligt tabellen är jag i vecka 7+1. Men hon räknade BF till 12 juli, och när jag räknar ut det själv blir det 9 juli. 

Jag vet att det inte spelar så stor roll. Kommer ju ändå bli flyttad igen. Vi bokade tid för nästa gång vi ska ses. Det blir nästa år! Haha. Vad långt bort det känns när man säger så..; Nä, det blir det 3 januari. Sex veckor dit, och då är jag i v13+1. 
 
Tillbaka i bilen sa jag till R: 1 hel cm! VAD STORT! 
R: Men det är ju jättelitet. 
Jag: Hallå?! Om jag hade en 1 cm stor finne mitt på pannan, då skulle du väl lägga märke till den?!
R: Ehh, ja, det skulle jag nog. 
Jag: Amen där ser du ju! 
 
 
Yep, you can't argue with my logic. 

Kommentarer
Malin säger:

Ååå vad skönt för er att allt var som det ska vara! Hoppas att lite av din oro släpper nu iaf :)

2013-11-22 | 14:58:38
bambino.blogg.se säger:

Åhhh 12 juli, jädra bra BF!!! :) så skö t att höra att allt är bra! Så glad för er skull!

2013-11-22 | 15:15:46
Bloggadress: http://bambino.blogg.se/
Lin säger:

Underbart!! ❤️

2013-11-22 | 20:28:50
amanda säger:

Härligt! <3

2013-11-22 | 22:24:15
Bloggadress: http://mammatillz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback