Update

Jag har mensvärk just nu... Det känns väldigt misslyckat för tillfället. Som att den ska komma när som helst. Har varit sugen på att testa, bara för att få veta. Men det verkar ändå som att jag kommer få ett negativt besked innan testdagen. Jobbigt. 
 
Och min bröstvårtebesatthet har också lugnat ner sig... bra va? De ömmar som tidigare, fast jag vet inte alls vad det beror på. Det är det enda tecknet jag har haft faktiskt. Än en gång önskar jag att jag var en av de kvinnor som bara visste. Det kanske jag är också, men i sådana fall gick det inte denna gång, för allt känns som vanligt. 
 
 

Kommentarer
Anna säger:

Dom 2 gånger jag varit gravid har jag faktiskt vetat, men problemet var att man vågar inte tro på sina symptom. Men jag hoppas på att bröstvårtorna har rätt och att det är din månad!

Svar: Ja, du har en poäng! Man vågar faktiskt inte lita på sina symtom. Det är svårt. Men jag tycker det är extremt coolt att du faktiskt vetat redan innan!
Snutten

2013-03-15 | 18:53:10
Bloggadress: http://litendole.blogspot.se
Lin säger:

Till skillnad från Anna ovan så visste inte jag, även fast jag gick och analyserade symtom! Var ledsen över att det "inte hade" tagit sig och tog min mensvärk som ett tecken på att mensen var på G. Tji fick jag! Och förhoppningsvis även du!! Klarar du verkligen att hålla dig från att testa..? ;) Kram!

Svar: Aaw, jag hoppas att det är likadant för mig faktiskt! Att jag inte reagerar på hormonerna lika lätt! Hur illa var din mensvärk egentligen? Kanske svårt att minnas nu, i och för sig... Min är rätt ordentlig ändå.
Hahah, du gör mig så suuuuugen på att testa så det är galet! Jag ska försöka hålla mig sysselsatt så länge som möjligt!
Snutten

2013-03-15 | 22:29:54
Lin säger:

Har för mig att den kändes lite till och från, men det var ingen megavärk. Men alla är vi olika! :)

2013-03-16 | 20:38:42
Bloggadress: http://babybake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback