Soligt

Det känns skönt att få komma ut ur huset efter snart en vecka. Känner mig fortfarande ganska sjuk, men det var så soligt och fint ute att jag bara var tvungen att ta en promenad ner till bibblan! Solen värmer verkligen idag... ändå är jag riktigt ledsen. Det var en dålig morgon med mycket tjaffsande med R. Ibland orkar man bara inte med varandra. Kändes faktiskt lite skönt också. Att gräla lite. Vi har varit sams alldeles för länge för att vara oss.
 
Nu ska jag njuta av vädret och dricka klart mitt kaffe. 
Superfint väder får vi i veckan! Är det våren som äntligen kommit? Wihuuu!


Kommentarer
Anonym säger:

Jag kan tipsa dig om minbebis.com/blogg/idlisa
Hon kämpade också med graviditeten, läs bloggen från början, så kanske det blir lättare att hålla ut i längtans tider =)

Svar: Aåååh, tack! Jag har varit på utkik när det gäller sådana här bloggar! Ska definitivt läsa. Tack för tipset! :)
Snutten

2013-03-04 | 18:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback