Slutet

Idag mår jag mycket bättre. Äntligen har huvudvärken släppt och nästäppan likaså. Har haft lite mensvärk också. Inte mycket alls. Jag har också behövt att kissa oftare (men det vet jag vid det här laget att det inte är något tecken). Annars har jag inte haft så mycket gravidsymtom. Jag håller hårt om hoppet denna månad tyvärr... Det känns som att jag återigen failat. 
 
BIM-6 kanske man kan säga om den här dagen? Det låter närmare till BIM. Cykeldag 27 annars. Nu närmar vi oss äntligen slutet. 
 

Kommentarer
Lin säger:

Skönt att du börjar må bättre!
Dagarna till BIM slääääpar ju sig fram...

Svar: Verkligen släpar sig fram! åååh, och inte hjälps det av att man ligger i sängen utan något att göra!
Snutten

2013-03-10 | 23:23:59
Bloggadress: http://babybake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback