Rikshaw

Gud vad jag saknar att blogga. Den första tiden av graviditeten är så speciell tycker jag. Det är så mycket jag vill säga. Mensvärken kommer med jämna mellanrum. Det är cooly, för jag har inte min mens, hihi. R frågar hur det är med magen varje dag. Gulligt. Jag har ont i brösten vilket är mitt "värsta" symtom. 
 
Att sitta i en rikshaw är
det roligaste jag vet, förutom att det gör så sablans ont i brösten. Hur trafiken fungerar här har jag ingen aning om. På våra turer är jag oftast vettskrämd, men det är det jag gillar. Det är det som är tjusningen med en rikshaw. Älskar det. 
 

Kommentarer
Lin säger:

Kul att höra från dig! Är det lugnt med illamåendet? Hoppas du slipper kräkas en massa, men det verkar som du mår bra :) Jag tyckte ju själv att jag mådde FÖR bra, så det är kanske bra att få känna lite molvärk och ont i brösten, för att få graviditeten bekräftad hela tiden :)

Fortsätt njut av semestern och ta det lugnt i trafiken! ;)
Kramar!

2013-03-25 | 17:14:35
Bloggadress: http://babybake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback