Plusset

Tack för ALLA fina kommentarer! Jag blir så överväldigad av det hela, och alldeles gråtfärdig. Vad fina ni är! Bara... TACK från djupet av mitt hjärta! 
 
Vaknade i morse och tänkte: "Jag är gravid..." Det var seriöst min första tanke. Sedan tänkte jag: "Sjukt om jag bara drömt det där... hehe, ska kolla testet för säkerhetsskull." Så tittar jag mot nattduksbordet och det fina plusset är BORTA! Jag blev helt paff. Drömde jag? På riktigt?!
 
Nä, jag tvivlar inte på en sekund att jag är gravid. Jag såg ju strecket så tydligt. Jag ser det nu också, men det är ganska svårt att fota. Det fastnar inte på bild! Jag kunde inte fotografera det igår, kamerabatteriet var helt slut. Jag ångrar att jag inte satte den på laddning tidigare för nu syns ju plusset knappt! 
 
Tänkte berätta för R redan i morse, men när jag såg att strecket inte fanns kvar blev det plötsligt så svårt. Tänker köpa ett digitalt idag, så blir det lika tydligt för både honom och för mig... 
 
18 Mars kl 23.15 blev det äntligen ett plus.
(Hey, syns ju rätt okej med rätt kontrast och så. Det är ju inte jätteredigerat...
men detta syntes INTE i min kamera.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback