Natt kl 03

Hejsan. Har ni det bra? Jag mår helt OK, har bara svårt att sova med alla mygg. Finns i princip ingen plats kvar de inte har bitit mig redan. Och skitsalvan till myggspray fungerar ju såklart inte. Resan hit gick asbra. Var rädd att jag skulle må illa hela vägen, för morgonen började med ett hemskt illamående på väg till flygplatsen. Det gick dock över och har inte mått illa sedan dess. Vet inte om det var pga graviditeten eller bara vanlig åksjuka. Brukar aldrig bli det i vanliga fall. Utöver det har mina symtom varit en extrem hunger. Jag är hungrig typ hela tiden! Kommer bli smällfet om jag fortsätter äta i den takt jag gör. Men som R sa, om jag hungrar finns det antagligen en anledning till det. Gaaah, så varmt här. Hör jag inte av mig till imorgon har jag nog smält bort. Hur har ni det? Långa kommentarer, tack!

Kommentarer
K säger:

Jag har precis vaknat och ligger kvar i sängen. Ser fram emot en oplanerad lördag! Det ser soligt ut där ute...
Nu börjar nog min långa väntan, typ 11-12 dar till BIM :) Hoppas att du får en härlig dag på resande fot!

2013-03-23 | 08:10:30
Bloggadress: http://vrtursnart.blogg.se
Lin säger:

Klart illamåendet berott på lillkotten! Och även hungern! Ät när du är hungrig, då behöver du ju det! :) här är det finfint, dock inte riktigt lika varmt som hos dig antar jag... -10 grader... Idag ska jag och A sitta med festprogrammen till bröllopet, veckorna rusar iväg så det närmar sig! :) kramar!

2013-03-23 | 08:29:25
Annie säger:

Haha känner igen det där med hungern.. Gick upp närmare 30 kilo med Melwin, men har aldrig känt mig så attraktiv som då haha. Och gick ner de första 20 kilona på två månader efter förlossningen, häftigt. Så passa på att äta för glatta livet :D

2013-03-23 | 10:43:55
Bloggadress: http://Annie-jaggillarkakor.blogspot.com
Terri säger:

Låter underbart med värme! :)
Är själv halvvägs i min graviditet och har bara gått upp 1 kilo hittills, beror kanske dels på att jag spytt en hel del.

2013-03-27 | 18:33:33
Bloggadress: http://www.terrilife.blogspot.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback