Godnatt!

Tack för era kommentarer! Jag insåg verkligen att det inte var OK. Pratade även med mamma som sa att jag var tvungen att ta tag i det på en gång för det var verkligen inte acceptabelt. Men svärmor hade feber hela kvällen så jag ville inte ta det med henne då. Ska ändå försöka göra snart! Fast... en liten del av mig vill gärna vänta till nästa gång hon frågar. Jag tycker det är så jobbigt att ställa henne mot väggen. Jag VET att hon kommer att ta illa upp. 
 
Jag pratade även med R som förstod vad jag menade, men han var inte så pepp på att säga till på skarpen. Han säger att hon menar väl, men förstår att jag blir stressad av det hela. Jaja. Jag SKA ta ett snack med henne, vet bara inte när och under vilka omständigheter. Men just nu känns det ganska bra att alla tycker att jag har rätt och hon har fel. Ska njuta av det faktumet ett litet tag till. 
 
 
 
Godnatt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback