Mobilblogg

Idag fyller jag år! Nu är jag tjugoett år gammal! Var inte jag arton nyss? Tiden går helt sjukt snabbt. Idag är jag tjugoett år gammal och gravid. Jag är i vecka 6 (5+5) tror jag. Tiden går snabbt. Har inte haft något illamående vilket jag är evigt tacksam för. Vi stannar hos några släktingar ett par dagar. Förstår de att jag är gravid kommer nyheterna nå Sverige fortare än kvickt (trots skitig internetuppkoppling). 
 
Saknar att blogga, men skriver ner allt som händer i min lilla anteckningsbok. Hoppas att ni har det bäst! Vill höra att mina försökande läsare har plussat när jag kommer tillbaks. Puss på er! 

Kommentarer
Sussi säger:

Stooort grattis på dagen! =) Kramar.

2013-03-28 | 14:30:48
Bloggadress: http://www.tussilulls.blogg.se
Malin säger:

Grattis grattis på den stora dagen!! När kommer du hem?? Ska bli så kul att läsa om din graviditet!

2013-03-28 | 16:32:21
K säger:

Tack ;) Njut av resan!

2013-03-28 | 16:33:50
Bloggadress: http://vrtursnart.blogg.se
Lin säger:

Tjoho, hipp hipp HURRA!! :) hoppas R och släktingarna firar dig ordentligt! Äter man tårta i Indien? :) skönt att du slipper kräkas! Kramar!

2013-03-28 | 17:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback