Finaste R. ♥

Igår var jag ju jättekissnödig. Kunde knappt hålla mig i fyra timmar. Så jag kissade kl 18 igår senast, men kunde helt utan problem hålla mig till 06 i morse. Som att allt vore som vanligt i kroppen! Kan vara så att mitt morgonkaffe påverkat mig alltför mycket genom dagen? Ska nog inte dricka kaffe idag. Orkar inte vara kissnödig. Hoppas att det blir bättre då. Förstår verkligen inte hur folk klarar sig med flera koppar om dagen..! Ni måste väl ändå sitta på toa en hel del? Hihi.
 
Det var helt sjukt att vakna upp idag.. med Rs hand på magen. Aterigen påstod han att han inte skulle kunna hålla det hemligt. Att han vill berätta för alla! Igår diskuterades det brett om både det ena och det andra. Jag sa till honom att jag inte kunde fatta att jag var gravid. Han tittade oförstående på mig. Han har inte haft det problemet..
Typ såhär gick det till när jag berättade att jag var gravid: Han svar: "du är GRAVIIIIIIID! Klart du är graviiiiiiid!" typ. Inga problem med att acceptera det. Men jag har fortfarande det! Jag tittar på testet om och om igen. Det känns bra att få det bekräftat om och om igen! 
 
 
Den sötaste grejen hände i morse. Natten jag fick reda på att jag var gravid så försökte jag väcka R. Jag pussade lite på honom. Han tyckte att det var irriterande. Jag sa: "I love you, honey". Han mumlade något och somnade om. Han hade liksom inte riktigt den nivån av energi att svara tillbaka. Så i morse säger han "I love you too", som han(/jag) brukar när vi missat ett svar hit eller dit. Jag svarade med ett leende, och sa: "är det inte lite sent att svara på det där NU..?" Svar: "Lyssna igen; I love you two..."
 
Ni vet folk som säger att pappan inte blir pappa förrän man ser barnet? Jag tror att det är såå fel. I alla fall i vårt fall. Han har blivit lyckligare än jag kunnat drömma. Finaste R. Och han är mer pappig än någonsin. 

Kommentarer
Amanda säger:

Det är nog väldigt olika men min man är helt tokig i magen och är plötsligt intresserad av alla barn saker. Får han inte känna en spark om dagen blir han sur. Han bukar samtala och mysa med magen när jag sover. Då är tydligen både pappa linus och lilla zackarias i magen vakna men inte mamma hon sover haha ^^

Svar: Näää, vad gulligt! Smälter lite medan jag läser! Så himla sött!
Snutten

2013-03-20 | 14:43:34
Bloggadress: http://blogg.alltforforaldrar.se/duarmindrom/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback