Cykeldag 31!

Det känns som att jag har varit överpositiv den senaste tiden. Det är inte jättebra, för jag insåg precis att jag lär bli väldigt besviken. BIM är på lördag och jag kan inte fatta att jag snart tagit mig igenom den långa väntan. Jag känner av mensvärken, och varje gång den gör sig påmind får jag en känsla av att mensen faktiskt lär komma. Om den nu ska komma borde den komma lite tidigare. Känner att jag börjar bli väldigt sugen på att testa. 
 
R frågade igår kväll när jag kunde få reda på om jag var gravid. Jag svarade att mensen skulle komma på söndag, så antagligen efter det. Såg nyss i kalendern att det BIM-dagen är på lördag. Tyckte väl att det var lite konstigt att jag låg på BIM-2 och att mensen skulle komma om tre dagar. Haha, såå förvirrad. Ett tag försökte jag övertala mig själv att det var fredag idag. 
 

Idag tänkte jag dricka kaffe, det var bra längesedan jag gjorde det. Har inte druckit det på minst två veckor! Håll tummarna för att det smakar illa! Hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback