BIM+2

Mensen har inte kommit... än! Igår precis innan jag somnade var jag bombsäker på att jag skulle testa idag. Jag skulle testa på BIM+2 och bara fått veta hur det låg till. Jag testade såklart inte. Men igår kväll kändes det helt självklart. Skulle bara få det överstökat. Klart och gjort. Jag menar - på BIM+2 får man ju testa! Man BORDE testa! 
 
För visst är det dumt att gå runt och undra... när man kan gå och runt och VETA! Hahah, så jag försöker övertala mig själv till att testa i morgon. Om det är negativt kan jag bara släppa det! Det vore skönt att slippa undra faktiskt. Eller ska jag vänta till BIM+4..? Det finns ju faktiskt en stor risk att mensen är sen. Detta skulle då vara cykeldag 35. 
 
Ja, jag börjar bli väldigt nyfiken och ganska otålig. Funderar starkt på att testa i morgon bara för att finna lite lugn. Shit - tänk om det blir negativt. SHIT - Tänk om det blir positivt! Aaaargh. Jag driver mig till vansinne nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback