BIM+1

Det är svårt att glädjas över att jag ligger en dag över BIM faktiskt. Mest för att jag har varit sjuk med feber i ca 2 dagar. Men har inte mått så bra i övrigt heller, hade snuva och hosta. Vet inte om just det påverkar. Jag vet dock att när jag har feber blir mensen sen. Hade lite mensvärk i morse men det gick över. Får vänta ut även denna dag och se om den kanske kommer. Vet inte hur länge jag har haft mensvärk men det är definitivt längre än en vecka nu. 
 
Hoppas att den håller sig borta tills onsdag nu. Och att det blir ett plus på testet! 

Kommentarer
Amanda säger:

Håller tummarna!! :D

Svar: Tack för de extra tummarna! :D
Snutten

2013-03-17 | 17:06:55
Bloggadress: http://blogg.alltforforaldrar.se/duarmindrom/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback