BIM-2

BIM -2. BIM -2. BIM -2. BIM -2. BIM -2. BIM -2. BIM -2. BIM -2. BIM -2. BIM -2. BIM -2. BIM -2. BIM -2. BIM -2. BIM -2. BIM -2. BIM -2. BIM -2. BIM -2. BIM -2. BIM -2. BIM -2. BIM -2. BIM -2. BIM -2. BIM -2. BIM -2. BIM -2. BIM -2. BIM -2. BIM -2. 
 
Nej, jag ctrl c/v:ade inte. Vilket är jättesorgligt. 
 

Det är allt jag gått runt och tänkt på hela dagen. Fast jag har försökt låta bli att tänka på det. Jag har packat lite till Indien-resan. Jag har städat heeeela huset. Dammat, dammsugit, moppat, duschat - alla saker jag inte brukar göra. Nej, jag befinner mig inte i det tillstånd som är det normala för mig. Jag är så nervig och skakig. Är nervös.. är skitnervös faktiskt. Jag vill veta vad som pågår. 
 
Dessutom är R helt insatt i denna cykel. Han vet om allt! Så jag vill inte göra honom besviken. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback