Ännu ett inlägg om mina bröstvårtor.

Bestämde mig för att INTE sitta hemma idag utan bege mig ut för en kort promenad. Nu är det återigen riktigt kallt i staden så jag har inte riktigt vågat bege mig ut med min snoriga näsa. Men nu är det väldigt mycket bättre. Jag hostar inte och näsan snorar inte. Pluspoäng för att jag ser ut som en normal människa i ansiktet igen!
 
Så jag drog på mig en tröja. Och jag hade inte satt på mig bh:n. Fy satan vad det kändes i bröstvårtorna när tyget flög över dem! Blev förundrad och samtidigt överlycklig! Det känns bra att ha ett annorlunda symtom! Har läst lite om detta på nätet och det verkar ju onekligen vara ett gravidtecken. Jag vet att man kan ha ömmande bröstvårtor utan att man är gravid. Grejen är att JAG aldrig tidigare haft ömmande bröstvårtor! 
 

BIM -3 nu, tjejer! Har redan smygkollat "the due-date" när jag kände mig lite extra hoppfull. 19 November. Ska det få bli ett novemberbarn? Snälla, kan det få vara så? 

Kommentarer
Lin säger:

Åh, hoppas hoppas att det är ett gravsymtom!! (börjar känna mig tjatig nu som skriver "hoppas" i alla mina inlägg till dig...) :)

Svar: Hahah, men det är ju det man gör! Börjar bli uttjatigt med mina "hoppinlägg" också ju! :D
Snutten

2013-03-13 | 16:04:17
Bloggadress: http://babybake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback