5 Mars

Jag är ju värsta kämpen! Trodde verkligen inte att vi skulle få till det igår. Jag var otroligt trött, men ändå jobbigt kåt. Med min hosta och mina snytningar var femte minut var det inte helt säkert att R skulle vara igång heller. Men skönt att det gick ändå! 
 
Jag vet inte om jag inbillar mig... men det kändes som att jag hade en liten ÄL-smärta igår kväll. Jag tror att det taggade mig lite. Annars har jag varit snabb med att inse att det inte gick denna gång. Det återstår att se. Jag ser faktiskt fram emot att kunna avläsa symtom denna cykel. Dels för att jag är rätt inställd på att det inte gick - så jag kanske kan vara lite mer kritisk! *önskedrömmande* 
 
Aåååh, vad jag vill att det ska gå nu! Jag vill vara gravid nu! Jag vill, jag vill, jag vill! Sedan gör det lite ont i hjärtat när jag tänker att det kan dröja till November att få hjälp. Det var nämligen då vår sjukhusförsäkring gick igenom. Jag kan inte fatta att jag redan börjat tänka på hjälp! Det känns så obehagligt på något vis. Det känns som väldigt långt till November. Men det är ju ingenting egentligen sen när man får det där plusset! 
 
Jag och mina knubbiga fingrar på väg ut nu! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback