17 Mars

Jag är sååå trött. Jag vaknade astidigt i morse och somnade sent på natten. Så jag är typ svimfärdig nu. Vill bara att denna söndag ska ta slut nu. Mensen har inte kommit. Har inte haft mensvärk sedan i morse. Tar det som ett bra tecken. Men jag ska ändå ge den chans att komma inom de närmsta dagarna. Detta trots min extrema nyfikenhet! 
 
Ville bara säga att det inte bara är jag som märkt av mina hårda bröstvårton (jag veeet, det börjar bli lite uttjatande med alla inlägg om dem). Men R la också märke till dem igår i duschen. Det slank ur mig att det kunde vara ett gravtecken! Vill ju inte få honom att börja hoppas, om det sedan ska visa sig att mensen bara är sen. Sedan vill jag ju att det ska komma lite oväntat för honom OM det är så att jag är gravid... 
 
Det kändes ändå bra att få det där bekräftat. Man kan ju inbilla sig saker hit och dit när man verkligen vill. Så det är skönt att R reagerade likadant. Nu däckar jag snart, så vi hörs väl i morgon. Puss! 

Kommentarer
Lin säger:

Tjoho, den har fortfarande inte kommit!! Lika bra att få älta även med R, varför ska du bära på allt själv? Han blir säkert bara glad över att du delar med dig av dina tankar, oavsett hur det går. Och jag måste erkänna att för varje inlägg du skriver att mensen inte kommit så blir jag tokglad! :D

Svar: Hahah, jaaa, men han blir bara överpositiv och jag tål det inte! Så jag blir jättepessimistisk för att nollställa våra förväntingnar! Det där låter inte alls vettigt inser jag nu, haha.
Snutten

2013-03-17 | 21:06:31
K säger:

Hej! Jag har varit inne och läst någon gång ibland, men då hade jag ingen blogg. Vad härligt att den håller sig borta, plötsligt händer det! :) Hoppas verkligen du får plus!

Svar: Men vad roligt att du skaffat blogg! Dig ska jag definitivt följa! :D
Snutten

2013-03-18 | 08:00:14
Bloggadress: http://vrtursnart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback