16 Mars

Nu har jag hoppat upp och ner och stått på händerna ett tag. Tänkte att om något ändå ska lossna i livmodern och starta flödet kan det väl ändå få göra det nu i sådana fall. Jag har inte tid att vänta ut mensankomsten. Ska den komma kan den komma på mina villkor! Men nä... Mensen har inte kommit... än. (Va?! Har ingenting hänt?! Men du hoppade ju UPP OCH NER! Och stod på HÄNDERNA! :O:O:O )
 

Ni vet hur jag skulle packa och sådant till resan...? Jag somnade runt kl 17 och vaknade för en halvtimma sedan. Jag har sovit bort hela kvällen känns det som. Jaja, nog var det välbehövligt. Och när R joinar kan man bara inte säga emot. Aaaah, gääääsp. Nu ska jag duscha av mig tröttheten! 

Kommentarer
Lin säger:

Har varit inne på din blogg flera gånger idag och väntat på uppdatering! Jag är gryyymt impad av att du kan hålla dig från att testa!!! MEGAhoppas på ett plus!! :)

Svar: ååååååååh, taaaack för peppningen! Jag vill verkligen hålla mig från att testa, för jag tror verkligen att den kan vara riktigt sen denna cykel. Jag MEGAHOPPAS också på ett plus!
Snutten

2013-03-16 | 20:12:14
Rebecca säger:

Har följt din blogg ett tag och nu sitter jag också och väntar på uppdatering! För mig och min man tog det ca 1 år innan vi blev gravida men nu sitter här vi med en 9 månaders liten(stor) kille! Så det kan ta tid men jag hoppas hoppas på ett plus för dig :D Håller en tumme!

Svar: Så trevligt att du tittar in här! :D Grattis till den lille killen! Han måste ha varit väldigt efterlängtad efter det där långa året! Kram!
Snutten

2013-03-16 | 22:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback