10 månader

I brist på annat att göra läste jag igenom lite gamla inlägg här på bloggen. Jag startade den i MAJ! När jag kände att jag inte kunde stå ut längre... Jag kunde inte stå ut med min längtan. Jag hade länge ignorerat känslan. Jag hade fokuserat på annat, men jag behövde rensa bland tankarna. Och bloggen fick ta del av dem.
 
Det känns som igår, men det var 10 månader sedan. Då var jag fortfarande omedveten om hur svårt det skulle vara. Hur man kunde längta mycket mer än så. Nu vet jag ändå att vi satsar till 100 %. Då var jag osäker. Jag velade. Jag visste såklart att jag längtade, men jag var tveksam på om jag var redo. 
 
Jag vet att jag är redo nu. Så varför har inget hänt? Det känns som att jag har trampat i samma vatten väldigt länge nu. Jag vill går vidare till nästa del. Till lyckan. Det börjar bli jobbigare nu faktiskt. Att gå runt och vänta på den.
 
Äh, jag vet inte. Jag har antagligen bara haft för mycket tid och tänka idag. Dags att trycka på off-knappen i hjärnan. 

Kommentarer
Lin säger:

Visst är det lite konstigt (eftersom jag inte vet vem du är och aldrig träffat dig), men jag hoppas innerligt att det snart blir er tur... Jag menar, VERKLIGEN hoppas. Kommer bli så glad för din (och er) skull när du får ett plus på stickan!!

Svar: Tack! Det där betyder så mycket för mig! Visst är det konstigt när jag tänker efter... men det känns ändå som att jag känner dig utifrån bloggen! Och av det du skriver och kommenterar så känner jag precis likadant för dig! Jag blir glad i din lycka! :D Kram!
Snutten

2013-03-02 | 21:52:15
Bloggadress: http://www.babybake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback