Tillbakablick

Igår innan jag skulle lägga mig hade jag en yttepytte-värk, som vanligt precis en vecka innan BIM... Det kan betyda i princip vad som helst. Det har oftast alltid betytt att mensen är på väg för min del. Men jag insåg också nu när jag var inne på bloggens arkiv (mars 2013) att jag även hade mensvärk ca 7 dagar innan BIM. Ibland ordentliga värkar, men det kunde dröja ett tag emellan dem. Och den enda skillnaden var att mensvärken avtog när jag närmade mig BIM, vilket är ganska ovanligt. 
 
Aååh, det var faktiskt alldeles underbart att få gå tillbaka till den delen av arkivet. Vilken lycka! Det är alldeles underbart att få läsa om mina symtom och återuppleva spänningen kring BIM! Jag minns hur glad jag var. Hur otroligt tacksam jag var. Gud, vad jag hoppas att jag kan få uppleva det igen! 
 
 
Det första positiva testet.
 
 
Testet jag visade för R
 
 
Det allra sista testet jag tog.. I Indien. Jag minns att det inte kändes som att jag var gravid, och ville verkligen se om allt var bra och att testet visade ett starkt resultat. Var så lättad när jag fick det här fina strecket. 
 
 

Kommentarer
Lin säger:

Du får snart uppleva samma lycka igen! Kramar!

Svar: Hoppas, hoppas! :D
Snutten

2013-06-17 | 15:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback