Symtomsnack

 
Ni vet hur folk brukar klaga på fågelkvitter tidigt om morgnarna...? De människorna har ingen aning om hur mycket värre det är att vakna av kraxande skator! Fågelkvitter är ju bara mysigt att vakna till. Jag vaknar till KAAW, KAAAAAAW, KAKAAAAW! God-jävla-bajs-morgon. 
 
Jag har funderat mycket kring det enda symtomet jag har... tröttheten. Jag vet faktiskt inte om det beror på träningen. Jag har aldrig upplevt att jag blivit trött av det, faktiskt tvärtom. Men de senaste dagarna har jag varit alldeles utmattad. Igår sa R att jag var precis likadan i Indien och han trodde att jag verkligen var gravid. Senaste gången han kände det på sig visade sig vara sant. Jag kan inte låta bli att bli alldeles hoppfull. 
 
Idag är det lite regnigt och mulet, men jag tänkte ändå dra ut på en powerwalk nu. Blir nog bara en timma. Jag, regnet och musiken. Mysigt, va? 
 
Vi hörs ikväll! 

Kommentarer
Lin säger:

Powerwalk i ljummet sommarregn, underbart! Vi får ju verkligen hoppas R har rätt! Som ett vandrande gravtest... Haha :)

Svar: Hahahaha! BÄSTA! Underbart beskrivet! Ska lätt använda det i framtiden!
Snutten

2013-06-20 | 13:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback