Rs nya mobil

Alltså... Jag glömde helt att berätta det här!  I förrigår köpte R en ny mobil. Han har haft typ en gammal siemens typ i åratal nu, men nu var det äntligen dags för en fancy-schmancy mobil. Så igår innan vi ska sova kryper han ner i sängen och bara: "Gissa vilka appar jag har laddat ner!" Han börjar visa den ena efter den andra appen. Till slut ser jag det som står näst längst ner på den lååånga listan appar... Kan ni gissa vad? Jo... "Woman's Calender" 
 

"Eh, vad är det här?" Han förklarar att det är en app för att hålla koll på min cykel! Jag tackar, men säger att jag har bra koll på min cykel utan den appen. "åh, meh! Den är inte till för dig! Det är så JAG ska veta när du är fertil!" Tillåt mig att skratta: 
HAHAHAHAHAHAHA... HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA! Alltså Guuuuuuuuuuuuuuuud! Hahahahahahaha! Hahahahahahahahahaha. Haha! Ha! Hahahaha! 
Sådääär. 
 
Sedan öppnar han appen och vill veta när min senaste mens var! Jag sa att jag aldrig i livet skulle berätta för honom. 19 MAJ, svarar han... Jag minns! Lyckligtvis hade han fel. Annars hade jag på riktigt blivit rädd. Njaa..; Jag tycker faktiskt att det var otroligt gulligt. Jag menar... hur många män laddar ner appar om menscykeln (med all info om hormon och humör) för sina fruar?,För att förstå dem lite bättre. Och stötta de i den process de ibland kan känna sig så ensamma i.
 
Underbart fint av honom... (fast jag raderade den appen så fort han hade somnat)
 
 

Kommentarer
Amanda säger:

haha vad gulligt!!

Svar: Haha, eller hur?! :D
Snutten

2013-06-18 | 14:40:43
Bloggadress: http://blogg.alltforforaldrar.se/duarmindrom/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback