Powerwalk!

Det har känts skitbra med träningen de senaste dagarna. Idag innan jag skulle ut sa R att han tyckte att jag borde ta det lugnt. Och det har liksom gnagt i mig. Även om jag körde den vanliga rundan (och svettades som fan! Alltså mitt ansikte höll på att smälta bort!) så kände jag mig ganska orolig. Det jobbiga är att jag har en löparkompis. Sa till henne innan vi började att jag ville "köra lugnt", men det känns ju så jobbigt när hon vill träna ordentligt! Så jag körde i hennes takt hela vägen igenom.
 
Inte mitt smartaste drag, men jag har så svårt att säga nej. Och jag kan inte riktigt berätta att jag tror att jag är/kan vara gravid. Vi joggar i princip bara tillsammans så vi är inte direkt bästisar. Jag har i alla fall tänkt att powerwalka istället för att jogga. I alla fall tills mensen kommer. Det är ju bara ett par dagar, och lite vila är bara bra för kroppen. 

Tack för era kommentarer om träningen. Det hjälpte något otroligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback