Lasagne

Idag är jag såå trött. R kom precis hem och jag stoppade in lasagnen i ugnen nyss. R har aldrig i sitt liv smakat lasagne. Och jag tänkte att innan jag hinner skaffa barn med snubben måste jag väl ändå ta reda på om han gillar lasagne eller inte! Gör han det inte så får jag dumpa honom... tyvärr, alltså.
 
Jag har bara lagat lasagne en gång tidigare i mitt liv, och absolut inte sedan jag flyttade hit till Belgien. Men nu äntligen är det dags för Rs lasagne-debut. Innan han träffade mig hade han heller aldrig sett ett helt avsnitt av "VÄNNER"... Tänk vad mycket han skulle gå miste om, om han aldrig träffat mig. 
 
Ska strax påminna honom om hur lyckligt lottad han är egentligen. Hörs i morgon! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback