BIM-4

Känner av mensvärken mer och mer. Tror nästan att mensen kan komma redan i morgon, men jag vill inte tappa hoppet helt. Det finns fortfarande en chans att jag kan vara gravid, så jag försöker hålla modet uppe. Men jag tror faktiskt inte att det tog sig den här gången heller. :(
 
Jag vet att symtomen kan variera från graviditet till graviditet, men jag försöker hålla koll på de tecken jag hade förra gången. Tyvärr har de inte uppenbarat sig denna gång... och fastän jag VET att det inte behöver vara samma symtom så gör det att jag tappar hoppet något otroligt. Jaja. Håll tummarna för mig! Vi längtar något galet nu. 

Kommentarer
Lin säger:

Denna längtan alltså... Bara för att spä på ditt hopp: vid min missfallsgrav kände jag symptom tidigt, vid min grav med Lukas kändes det som vanligt innan mens. Anade ingenting! <3

2013-07-20 | 20:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback