BIM-2

Hej, finaste! Tack för alla peppkommentarer! Hur konstigt det än är... så hjälper det! I natt kunde jag inte sova alls. Låg och vände och vred. Minns att jag kände av mensvärken, men pga övertröttheten kan jag inte riktigt minnas om det gjorde jätteont eller inte. Har inte haft ont sedan dess. Ska iväg och köpa ett gravtest snart. Måste bara städa först. Om jag köper testet idag VET jag att jag kommer testa redan nästa dag.
 
Nu ligger jag på cykeldag 30. Förra månaden fick jag mens denna dag - alltid på morgonen. Tar jag mig igenom denna dag kanske jag kan tänka att jag gått över BIM...? Alltså jag vill helst vänta ut några extra dagar till att testa. Men jag tror inte jag har den styrkan inom mig! Tror även att jag kanske gör något annorlunda denna gång... berättar för R innan jag testar. Han har varit ett otroligt stöd denna cykel och han har varit med på alla punkter så jag vill gärna att han ska vara med nu också. 
 
Jaja, nu måste ta itu med städningen, annars kommer jag aldrig iväg till affären. Vi hörs när jag är tillbaka. Kram på er! 

Kommentarer
Malin säger:

Åååå hoppas hoppas på att det blir ett fetingplus när du testar!!! Håller tummar och tår!
Jag själv behövde inte testa, fick mens i torsdags, väldigt punktlig är den jäveln... Men jag taggar inför nästa månad nu ;)

Svar: Vad jobbigt... :( Hoppas det blir ett plus för oss snart! Kram!
Snutten

2013-07-22 | 13:21:29
Lin säger:

Väntar ivrigt på att du ska testa!! :) tror nog R kommer uppskatta att få dela den nervösa väntan när du gör testet. :)

2013-07-22 | 16:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback