-

 
Seriöst... Vad gör man när man bråkat och sedan har ägglossning?! Jag och R har haft ett litet gräl, och jag känner för att vara lite tjurig. Men jag känner också för att mysa. Heh. Fan. Men som sagt, jag vill tjura lite till. VAD GÖR MAN?! För man vill ju inte missa ÄL pga ett onödigt gräl som förlänger processen en hel cykel till... minst! 
 
Jaja, tur att det dröjer minst en vecka till... Hmm.. nu får jag väl planera in de möjliga "bråkdagarna" i cykeln. Då har väl planerandet ändå gått för långt? :P

Kommentarer
Lin säger:

Heh.. Ja... Det där är ju ett problem.. Eller gör klart för honom att du fortfarande är sur,en att han kan få ligga ändå... Hehe. Det beror ju givetvis på HUR sur/arg du är... ;)

Svar: Hahaha. Sant!
Snutten

2013-07-31 | 04:15:03
Hanna säger:

När jag vill tjura om vi bråkat under äl säger jag bara nu ska vi ligga!Lite surt sådär så han förstår att jag fortfarande är tjurig :).Vi har försökt länge också så han vet vad som gäller när jag säger så.Sen brukar vi skratta åt att det blivit så :).

Svar: Det där ska jag också testa. Är lite nyfiken över hur det är att ha sex när man är sur på varandra. :D
Snutten

2013-07-31 | 13:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback