Skönt

Väl hemkommen insåg jag att jag inte tagit min folsyra på typ en månad. Nu har jag börjat igen. Skönt! Det har varit urmysigt att komma tillbaka till babymaking-delen. Förutom det uppenbart roliga i det här projektet, så har det varit skönt att planera lite! Att kunna gå runt och dagdrömma lite om hur det skulle vara - OM det faktiskt gick denna gång! 
 
Jag har längtat till det här faktiskt. Jobbigare lär det bli mot slutet av månaden. Jaja - just nu njuter jag i alla fall. 
 
Min dator fungerar fortfarande inte. Min menskoll är på den, så jag har ingen aning om när jag ska ha min ÄL eller BIM. Jag har lite räknande att göra!

Kommentarer
Lin säger:

Welcome back till bloggen! :)

Svar: Tack, söta du! <3
Snutten

2013-01-22 | 20:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback