Planering

Hur jag hade tänkt göra denna cykel:
 
Köra varannan dag under min fertila period!
 Vet inte exakt när den är (!) men under hela veckan nu i mitten på cykeln - med start IMORGON!
 
♦ Pricka in ÄL 30-31 jan. 
 Men har faktiskt ingen aning NÄR den faktiskt är så jag det är därför jag (haha, VI menar jag såklart) kör varannan dag tills... ja, vi inte orkar mer!
 
♦ Invänta mens som förhoppningsvis inte kommer den 14 februari!
HEY! Alla hjärtans dag då! 
 
 
Fan, hade precis tänkt skriva att jag INTE skulle testa någonting alls denna månad förrän mensen var sen 10 dagar - MINST. Men tänk vilken söt allahjärtansdag-present till R om jag faktiskt VAR gravid! Aaw.
Sen fyller han år den 8 februari, men jag hinner nog inte få ett plus innan dess! Synd! 
Ser det bra ut såhär eller glömde jag något?

Kommentarer
Sara säger:

Låter som en plan!
Måste bara tipsa om att köra på lite längre än man tror det behövs, mina vänner försökte få barn över ett år och blev gravida först när de fortsatte flera dagar efter att de trott hon hade äl.
Visade sig att hennes äl var mkt senare än "normalt".
Alla har ju lite olika cykler.
Håller tummarna för er!

Svar: Det där var ett JÄTTEBRA tips! För jag har ju faktiskt ingen aning om hur lång lutealfas jag egentligen har! Ska köra varannan/varje dag under resten av cykeln! Tack!
Snutten

2013-01-24 | 17:50:07
Bloggadress: http://Enmagetill.blogg.se/
Anna säger:

Jag körde varannan dag hela månaden, ibland varje :P då kan man bara inte missa :) bättre att kör det säkra före det osäkra :)

Svar: Aåh, det ska jag definitivt göra! Eller försöka i alla fall! Kram!
Snutten

2013-01-24 | 22:21:05
Bloggadress: http://litendole.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback