Ingen äl.

Nä, jag hade nog ingen ÄL, inget som gav utslag på testet i alla fall. Synd. Eller så har jag redan haft det. Eller så kommer det snart. Ska se om jag har något på känn de närmaste dagarna.
 
Vet inte hur det ligger till i cykeln faktiskt. Jag har ju inte den mest regelbundna mensen. Någonstans inom mig känns det som att det inte kommer att gå denna gång heller.... 
 
Varför känns det så? Vi har sexat på som vanligt, men jag har inte haft någon förhoppning alls på att "det skulle ta sig" nu. Just nu känns det som att det gärna får ta en månad till. Men varför vet jag inte riktigt. 
 
R och jag hade en diskussion om barn häromdagen. Han längtar verkligen, med hela sitt hjärta. Jag tror att tog i lite för hårt när jag sa att det skulle dröja länge innan det gick! Jag tror att jag sårade honom. Men då borde en graviditet vara mer välkommet just denna månad...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback