?

Jag har funderat mycket över hur jag kommer vara som gravid. Ni vet, det finns olika typer. Var skulle jag klassas in?
 
- De eleganta. Smaala i övrigt, bara en liten bullmage i perfekt storlek. Och utmärkt matchat till det stora leendet.
 
- De sura. Som bara cravar mat och tjatar på sin partner.
 
- De sjuka. Som bara har det jobbigt och ont hela tiden.
 
 
 
Jag bara undrar var jag kommer hamna. Och det är helt sjukt att jag går runt och funderar över detta. Hur det kommer att vara... Hur R och jag kommer vara tillsammans för att hantera det där. Jag vill inte vara en sådan som utnyttjar sin partner pga att man är gravid. Men det vet jag att jag kommer att göra. Man måste passa på! Okej, skämt åsido... Jag hoppas verkligen att det blir en förändring som passar mig. Att en graviditet ser BRA ut på mig.
 

Kommentarer
niki säger:

tror inte det finns någon specifik, jag har 2 veckor kvar till bf och tycker jag är en kombination av alla tre!

Svar: Ja, det är nog bara i mitt huvud som det där "makes any sence". :) Grattis förresten!
Snutten

2013-01-28 | 00:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback