Zzzz....

Idag ligger jag på cykeldag 4. Mensen verkar redan ha tagit slut, typ. Jag är tacksam för det. Jag hatar verkligen att ha mens, känner mig så himla ofräsch. Är sjukt trött också. Jag har märkt att jag mår väldigt illa också under mensen. Det går över rätt snabbt, men det är så jobbigt. Igår var jag nära på att spy. Det är inte värt att må såhär när det inte är pga en plutt! Även brösten har slutat ömma. 
 
Snart börjar perioden då man känner sig som sexigast. Gud, vad jag längtar. För idag ser jag ut som åsneskit i ansiktet. Och min energinivå ligger på minus trots kaffe och mellanmål. Hoppas att kaffet kickar in. Helst innan jag somnar här.. på... biblio.. gäsp, snark, snark...Zzzz...

Kommentarer
Lin säger:

Det är så dumt att man ska ha samma krämpor vid mens som vid en graviditet... Hur tänkte egentligen moder Natur där..? Kram på dig!

Svar: Kram tillbaka!
Snutten

2013-02-16 | 13:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback