Symtomen

Jag tror att jag ska våga mig på att skriva en liten symtom-lista såhär tre dagar innan BIM.
 
  1. Mensvärk. Eller molvärk? Det kommer lite då och då. Som nu. Stramar till för att sedan släppa. Mest på höger sida. 
  2. Brösten värker. Det gör otroligt ont på sidorna, men de känns inte tunga och gör inte ont om inte jag kommer åt dem eller petar lite hårt.
  3. Kissnödighet. Har avtagit helt. Det enda symtomet jag hade att gå efter lite. Det är just pga kissnödigheten som jag inte längre tror att jag är gravid. Förut var jag definitivt mer kissnödig. Nu kan jag hålla mig i timmar - som vanligt alltså.
Kort lista. Jag har ingenting att gå efter egentligen. För att jag vet att de ömmande brösten kan lika gärna betyda att mensen är påväg. Jag har haft jättejätteont i brösten förr innan mens. Och det är samma sak med mensvärken. Känner en stor besvikelse för just det här med kissandet. Det var liksom mitt enda hopp...
 
Vilket deprimerande inlägg det blev nu. Äh, vi får se hur det blir på torsdag, men dagarna släpar sig fram och jag vill testa nu nu nu. 

Kommentarer
Lin säger:

Åååååhhh, kan det inte bara bli torsdag snart?!

Svar: Eller hur?! Avlider av nyfikenhet!
Snutten

2013-02-11 | 17:13:54
Bloggadress: http://babybake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback