Sjukstuga

Dagen har spenderats i sängen. Jag har snorat så mycket idag att jag misstänker att det kanske är min hjärna som smälter ner och sprutar ut genom näsborrarna och inte riktig slem. Och min hals gör skitont fortfarande. Ingen feber dock! R är också sjuk så vi har bara tagit hand om varandra. Jag har druckit ingefära-te och honungste men ingenting hjälper. Så jobbigt! 
 
Jag har haft lite ÄL-känningar också. Ville sexa igår kväll men väntade till idag, så att det blev varannan dag! Är inte så värst sugen nu kan jag säga... Jag har också hört att det är bäst att inte bli gravid om man är sjuk. För att ägget inte kommer att klara sig om det blir befruktat. Men det har väl att göra med temperaturökningen när man har feber? Och jag har ju ingen feber just nu i alla fall.
 
Ska man försöka ändå kanske? Har dock hört flera missfallshistorier och folk som säger att de aldrig mera skulle försöka när de var sjuka... 
 
Sjukmat gjorde jag till R och mig. Det blev bulgur och tonfiskröra. Jag orkade inte fixa något annat. Och hallonte med honung i. Och så blev det lunch i sängen för en gångs skull! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback