Kissandet

Gah, jag försöker att inte tänka på det... men såhär ligger det till:
 
Jag gick upp igår natt för att kissa. Och det är mycket kiss! Min urinblåsa är sprickfärdig! Jag vill tro att det är pga urinvägsinfektionen, men förra gången jag fick den var det inte mycket kiss när jag var tvungen att kissa. Det var mest en konstant kissnödighetskänsla. 
 
Och nu är jag också kissnödig rätt ofta. Tänkte att det kanske var pga medicinen, att det var vätskedrivande. Men det står ingenting om det på internet eller i informationsedeln. Det är snarare tvärtom. Så om det inte är pga biverkningar från medicinen, då kan det bero på en graviditet. 
 
Samtidigt känner jag att jag var väldigt kissnödig förra gången vi försökte också. Ca en vecka innan mens. Det är kanske normalt? 
 
Jag vet faktiskt inte längre vad som är normalt. Men jag skriver ner det här utifall... 

Kommentarer
Lin säger:

Det KAN ju vara ett symtom!! Hade inte jag några liknande symtom innan jag plussade? Jag vet att jag inte kände något speciellt, mer än lite mensvärk... Men det står ju bland mina första inlägg :) kramar!!

Svar: Ska in och läsa igenom din blogg nu! I alla fall den första tiden, så att jag har något att jämföra med! Jag hoppas verkligen att jag hittar några likheter! :) Kram!
Snutten

2013-02-08 | 09:17:01
Bloggadress: http://babybake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback