En mysig kväll

Gårdagen var underbart fin! R blev jätteöverraskad av buketten han fick! "Till MIG?!" frågade han upprepade gånger, haha! Precis som jag hade misstänkt var det första gången han fått blommor. "Vad gör man när man får blommor? Ska man lukta på dem först, eller?" Eh... Jag vet inte, var mitt svar. Vi gick vidare medan R ställde hundra frågor om var jag köpt buketten, vart vi var på väg, om jag kunde hålla rosorna istället. Ja, han är väldigt, väldigt dålig på att bli uppvaktad. Till och med på hans födelsedagar är han så obekväm. Han är däremot väldigt duktig på att uppvakta! Han tyckte att det var otroligt obekvämt att bära själva buketten. Det var tydligen HAN som skulle kommit med blommorna. Jag tyckte i alla fall att det var väldigt komiskt att se honom smyga runt med den. 
 
Vi hade en mysig kväll och återvände hem för att se en romantisk film. Sedan kom vi inte överens om vilken film vi skulle se så det blev ett avsnitt av Criminal Minds, där det jagades pedofiler som kidnappade prepubertala pojkar. (Vi fick alltså nog av det romantiska temat kvällen bjudit på, men vi höll ut i nästan 3 timmar! Det är ju alltid något!)
 
Rosorna. Svårt att fota för det var inpackat i massa papper pga snöovädret.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback