Design

Har suttit och designat bloggen lite. Den känns ju jättekonstig! Allt är så petit! Säg till om något ser konstigt ut. Ska ändra storleken på vissa grejer och bakgrund och så. Annars tycker jag det ser ganska bra ut. Så ovant bara. Blir jätteförvirrad.
 
Saknar R. Önskar så innerligt att jag kunde få ett plus till denna dag, till HANS dag. Men än är det för tidigt. BIM-6. Fan, jag ville verkligen att det skulle bli en present till hans födelsedag. Jaja, vi får väl hoppas på en alla hjärtans dag-present i stället.
 
Jag har lite mensvärk. Det gör inte jätteont men det känns definitivt. Känns som att den är på gång. Tänk om jag kunde vara gravid ändå? Aåååh, vad jag hoppas! 
 
 
Förövrig är jag SKITHUNGRIG, skulle kunna äta en hel häst. Eller... ja, en sånhär kebabtallrik skulle jag inte tacka nej till i alla fall. Mumma. Vill till Palmyras. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback