Chokladmjölk

 Aååååh, dagen hade ju börjat så bra, men nu har den verkligen tagit en vända mot det (mycket) sämre.

1. Jag låg vaken i sängen i ca 1 timma innan jag behövde kliva upp.

2. Tog en lång varm dusch innan frukost.

3. R hade gjort frukosten redan!

4. Jag hade kaffemjölk i kaffet vilket gör den sådär mhmm-fantastisk!

5. Jag hittade en chokladmjölk i min väska! 

 

 

 

 

Jag tänkte då "Fan vad bra! Den här ska jag dricka när jag blir riktigt törstig och sugen på något gott! Och så har jag något alldeles underbart att se fram emot!" 

 
Så nu tar jag fram min goda chokladmjölk och inser att det där sugröret har fallit bort någonstans! Och jag kan inte hitta den! Hur ska jag nu dricka den?! Aåååååh, vad jag blir ledsen! Jag hade verkligen sett fram emot att få njuta av den. 
 
Kan jag öppna den som ett mjölkpaket och dricka? Nu står den här framme vid datorn och kossan bara stirrar på mig... "Drick, drick, you know you want to!"
 
Jag = ledsen.
Dagen = förstörd
Smaklökar = ostimulerade...
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Lin säger:

Haha! Eller så kan du bara göra hål där sugröret skulle sitta och dricka ur det... Vilka VÄRLDSPROBLEM du har!! :P

Svar: Hahaha, jag veeet! Alltså jag har testat det där förut och det har oftast inte gått bra. Men det är lugnt! Jag löste det! ;)
Snutten

2013-02-27 | 15:06:19
Bloggadress: http://babybake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback