BIM -4

Aaah, gäspar sönder mig idag. Mensvärken håller i sig. Kissnödigheten också. Det är bara att avvakta just nu, för jag kan inte analysera symtomen. Det kan lika gärna vara mensen som är på gång. Gud, så jag hoppas att det inte är så! 
 
 
Jag måste börja städa och plocka undan saker nu, men har verkligen ingen ork eller lust. Jag är så otroligt trött! Sov ordentligt och länge men det är väl bara "one of those days". Jag önskar verkligen att jag var en av de kvinnor som bara kunde känna det på sig. De som bara vet när de är gravida. För mig känns det som vanligt och symtomen inger mig ingen hopp...
 
 
Ibland känner jag att jag bara borde testa och få det överstökat. Det är en dålig idé. Är det negativt kommer jag bara tycka att det var alldeles för tidigt att testa och bortförklara det negativa resultatet. Det jag istället borde tänka är att "det gick inte denna gång, nu väntar jag in mens!". Men det händer ju inte.
 
 
Jaja... Det är fyra dagar kvar till mens. Hoppas att det går snabbt nu! Jag kan knappt hålla mig. Och testerna i den låsta sminklådan lockar något otroligt! 
 
 
Btw, ser designen OK ut för er? Inget som ser konstigt ut eller så? Är det kanske lite irriterande med slideshowen i header? Tell me! Puss!

Kommentarer
Sandra säger:

WOW, vilken skillnad från hur det var förut! Jag tycker att det ser mycket bättre ut! :)))

2013-02-10 | 18:44:55
Lin säger:

Jag bloggar mest på blogg.se-appen, men nu när jag sitter vid datorn så ser jag ju skillnaden! superbra :)

Svar: Tack! Jag testade att blogga med den appen men jag kunde inte ändra så att texten INTE låg centrerad. Och jag gillar inte det, så då var jag tvungen att gå in på bloggen och ändra ändå.. Hur gör du så att texten ligger som den ska?
Snutten

2013-02-11 | 09:59:26
Bloggadress: http://babybake.blogg.se
Lin säger:

Blogg-appen är bajs.
Jag har ingen aning om varför texten blir som den blir när jag skriver.. jag bara skriver.. :P har inte gjort några speciella inställningar!

Svar: Aååh, bajs indeed! Jag ska testa blogga igen med appen, se om det blir något bättre nu när jag laddat ner den igen.
Snutten

2013-02-11 | 16:57:30
Bloggadress: http://babybake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback