BIM -2 Dör av nyfikenhet!

God morgon på er! 
 
Från det att jag vaknar till dess att jag går och lägger mig funderar jag på EN sak... Kan jag vara gravid? Och när kan jag testa? Just nu försöker jag övertala mig själv till varför jag ska VÄNTA till på torsdag. 
 
Jag har kommit fram till att om jag testar innan torsdag kan jag inte hålla det inom mig för R och då bliiiir det ju ingen Alla Hjärtans Dag-present! Och det är typ det jag kommit fram till. Jag kan ju kanske nämna det att jag har betydligt fler anledningar till att faktiskt testa.
 
Jo, om det är negativt så kommer jag inte hinna fixa en RIKTIG present. Alltså, egentligen gör det ingenting om jag inte fixar det. Vi firar bara genom att gå ut och fika, eller se på bio. Ingenting jättespeciellt. R brukar ha med sig rosor hem. Inget mer med det. Förra året gjorde vi ingenting speciellt. Bara en kopp kaffe i ett mysigt café mitt i natten. Och gången innan dess var det bio, och jag hade målat en kärlekstavla till honom. 
 
Ah, det var inte det jag skulle prata om. Okej, så det är inte superviktigt med en present. Men om det är negativt kommer det att förstöra den dagen lite. Så då är det bättre att ta itu med besvikelsen dagen innan? Eller hur?!
 
Vad säger ni? Vänta? Eller inte vänta? 
 

Kunde lyckligtvis hålla mig ifrån testerna i morse. Det är jobbigt att låsa upp sminklådan och jag är lat. Typ den enda gången jag har fått nytta av min extrema lathet. Jag är för lat för att ta itu med min nyfikenhet. Great! 

Kommentarer
Lin säger:

Nu är det bara en dag kvar att vänta eftersom du inte testade i morse och det kommer du klara galant! :)
Ska du ha en nödplan ifall det blir negativt? (alltså, bestäm att ni ska dela på en god flaska rött och ät några riktigt mögliga ostar eller nåt annat)

Svar: Jag veeeet, bara morgondagen kvar och sedan BIM. Men fan, alltså. Vet inte om jag klarar av det. Vill gärna få det överstökat och sedan invänta mens om det är så att det blir negativt.
Har ingen nödplan faktiskt... Ska se till att skaffa en nu! :)
Snutten

2013-02-12 | 15:28:32
Bloggadress: http://babybake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback