v9+6

Sista dagen i vecka 10! I morgon väntar en helt ny vecka! Ser fram emot de sista veckorna i den första trimestern. Velar fortfarande på om ska berätta för familjen eller inte på fredag. Vill så gärna göra det, men jag är fortfarande rädd. Idag kom illamåendet tillbaka, och jag kände även molvärk i magen. Just idag är jag väldigt positiv och då vill man ju att sina nära och kära ska veta. 
 
Men gång på gång faller någon ur gravidtrådarna pga missfall...Och man inser att det där kan vara jag. Lite mer än tre veckor kvar till ultraljudet. Undrar om man kan få reda på könet redan... Hoppas det, börjar bli nyfiken! 

Kommentarer
Lena säger:

hej snutten! jag är så glad för din skull, vecka 11 imorgon!! vecka 8 och 9 är de mest riskfulla veckorna och sedan tar risken av. om att du är osäker om du ska berätta till din familj. om jag var i din situation skulle jag berätta att jag är gravid för att om du nu skull ha ännu ett mf (som du inte kommer ha) så skulle jag vilja prata om mf med familjen med. det är säkert mycket lättare att säga sanningen än att försöka dölja graviditeten. men gör det som känns bäst för dig! och tack för att du gör en så underbar blogg!

Svar: Tack för din superfina kommentar! Jag tror faktiskt att jag lär berätta för dem. Men min pappa blir så orolig när något går fel så istället för att kunna trösta mig, tror jag att mamma kommer behöva ta hand om pappa istället. Men jag tror inte att det blir mf den här gången. Det får det ju bara inte! :)
Snutten

2013-12-11 | 14:12:51
Jennie säger:

Man kan inte få reda på könet så tidigt tyvärr

Svar: Aaw, men det gör inte så mycket. :)
Snutten

2013-12-11 | 14:55:04
EmmaEmma - PåSmällen! säger:

Blir så glad att allt verkar gå vägen den här gången! Jag älskar lyckliga slut! Eller ska jag säga början? Kram!

Svar: Aåååh, tack! Vad fina människor det finns i världen! Kram!
Snutten

2013-12-11 | 20:55:11
Bloggadress: http://minbebis.com/blogg/emmaemma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback