v11+6

Vad har ni för er på denna mysiga juldag? :) 
 
Jag sitter och läser igenom mitt arkiv. Oktober 2013 är ju rätt mysig att läsa igenom. Jag plussade mot slutet av oktober och genom november var jag riktigt orolig. Dels för att jag knappt kunde tro att jag fick ett plus igen. Det var helt obegripligt att jag faktiskt var gravid. Sedan är det otroligt mysigt att läsa om hur alla pusselbitar äntligen föll på plats. Hur ägglossningen antagligen var väldigt sen. Det förklarade varför hcg-nivån var låg, varför CB-digital visade 2-3 veckor, varför jag inte hade några ordentliga symtom och mina väldigt svaga test. 
 
Sedan gick ju faktiskt de där månaderna och fast jag aldrig kunde tro det själv... så är jag snart igenom vecka 12. Kan inte riktigt förstå det fortfarande om jag riktigt tänker efter. Att det är JAG som ska få bli mamma. Att finaste, finaste R ska få bli pappa. Att våra drömmar snart blir sanna. Som vi har gått och längtat. Tänk att det skulle bli vår tur till slut. 
 
Otroligt lyckligt lottade är vi. ♥

Kommentarer
Jenny säger:

Sitter själv i en känsla av overklighet och lycka. Jag plussade äntligen igår på julafton :) vårt lilla julmirakel <3 det var den bästa julklappen jag någonsin fått!

Svar: OH, MEN GRATTIS!!! JAG BLIR SA OTROLIGT GLAD!!!AAAAAWWWW! Septemberbarn blir det då va? VAD MYSIGT! Ursäkta caps lock, MEN JAG ÄR SA OTROLIGT GLAD FÖR DIN SKULL!!! :D UNDERBART!
Snutten

2013-12-25 | 15:34:02
Lin säger:

Underbart!!! :)

2013-12-25 | 23:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback