Julbord

Aåååh, vad fina kommentarer jag loggade in till idag! Ger mig hopp, ger mig glädje. Ger mig ett leende som stannar kvar hela dagen. Tack! 
 
Igår var jag och ett par kompisar på julbord. Jag hade en jäkligt fin kväll. Förutom att det låg rökt lax ÖVERALLT. Man ba, men kom igen! Och mina vänner känner även de till min besatthet till lax. Så då frågade en vän mig varför jag inte tog av laxen. Och jag svarade: "Men jag kanske är lite gravid..." Hon slog upp i ett leende direkt (skönt!). "Hur lite?" Jag sa att jag precis gått in i vecka 12, och vi var glada och så. En anledning till varför jag inte ville berätta var att alla mina vänner är i princip min ålder. Jag är snart 22. Man tänker inte på barn när man är 22. Eller... det gör man ju. Men man "ska" inte tänka på barn när man är 22. Men alla tog det så bra, de var så glada för min skull! :) Och ville bjuda på alkohol. Nog för att jag inte dricker ogravid, men hade inte tänkt att börja nu. Hehe. 
 
Vi hade i alla fall en jättefin kväll. Kom hem ASTRÖTT och R berättade att han var tvungen att åka till London i morgon, så vi packade till sent på natten. Och vaknade runt 5 så att han skulle hinna med båten. Men det gjorde han inte! Muhahaha. Så nu åker han i morgon i stället. Skönt. Har saknat honom. 
 
 
 
Jag och en vän hade gjort kokosbollarna! Himla goda!  Jag suktar mig själv med dessa bilder. Får ju inte ta av smörgåstårtorna, gaaaaah. Det var faktiskt svårt att låta bli denna gång. I Sverige fanns ju pappa med sina stålhänder som motade bort mig från allt möjligt. Men det är ingen fara. Bebis kommer först. Och det blir ju lite extra jobbigt runt juletid, det får man räkna med. 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback