Ombré

Augusti är här. Nu är månaden jag ska bli gravid här. Jag vet, jag låter naiv och ôverpositiv, men det är det enda sättet jag tar mig igenom den här perioden. Med hoppet att det ska gå denna månad. Jag går under om det inte bli så. 
 
Jag har bokat tid hos min hårfrisör. Jag vill verkligen inte behöva färga om håret efter var sjätte månad så jag tänkte göra en ombré. Egentligen kan jag bara låta håret växa ut som det är så är det klart, men jag vill ha en mjukare övergång. Så jag tänkte slinga utväxten i samma färg som jag har i håret just nu, och sedan bara låta det växa u. Vad tror ni om det? 
 
 Och jag veeet, så uttjatat med den här trenden. Men grejen är det att Belgien är två år efter i ALLA trender. Ni vet när man skulle ha lår- och handsmycken? Och den där grejen med ETT långt örhänge? DET har nu nått Belgien. Samma gäller hårfrisyrer. Frågade nämligen en kompis som är frisör om denna trend, och om hon kunde fixa det till mig. "Va? Vaddå 'ombré'?" sa hon. Jag tänkte att de kanske kallar det något annorlunda, men egentligen är det bara så att Belgien är segare när det gäller ALLT. Och när min ombré har växt ut blir jag lagom supertrendig. Vad tycker ni om min plan? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback