God morgon

Jag glömde testa igen. Denna morgon tackar vi mitt guldfiskminne och därefter min extrema lathet. Hur svårt kan det egentligen vara?! Vakna upp på morgonen, öppna ett gravtest, kissa i en kopp... och sedan veta (alldeles supertydligt och utan tvivel) om man är gravid eller inte. 
 
Vad gör jag? Jo. Jag vaknar. Och kissar. Mitt i kissandet inser jag "åh, fan... jahapp". Får se hur det blir imorgon. Annars ska jag faktiskt be R räcka mig testjäveln.
 
Symtom? Har fortfarande helt sjukt ont i sidan av brösten. Men mina bröstvårtor är bara känsliga när man tar på dem, har jag noterat. Utöver detta... inga symtom. 
 
Idag hade jag tänkt storstäda. Naken. Och med musik i öronen. Vi hörs senare!

Kommentarer
Amanda säger:

Hoppas hoppas hoppas!!

2013-08-20 | 16:21:33
Bloggadress: http://blogg.alltforforaldrar.se/duarmindrom/
Emelie säger:

Håller mina tummar för er. :)

Svar: Tack, hjärtat! <3
Snutten

2013-08-21 | 10:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback