Bröst-ont

Mina bröst gör så himla ont idag. Än är det väl för tidigt att känna grav-symtom? Men i och med att ägglossningen var tidigare (kanske) så har väl mensen skutits upp också. Nästa vecka kommer mina syskon hit och ska stanna i fyra/fem dagar. Till BIM-dagen, så det ska bli skönt att slippa analysera sönder alla symtom. Även denna gång håller jag utkik efter de känsliga bröstvårtorna. Än har de inte synts till. Om de blir känsliga så vet jag att jag är gravid. Det känns som att det är det enda symtomet som jag kan gå efter eftersom att jag upplevde det förra gången. 
 
Idag är en kall och regnig dag men jag tänkte ändå bege mig ut på långpromenad. Ska bli härligt! Vi hörs under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback