Baby nr 2

Yep... Jag skulle ta och beställa nu, så jag loggar in först på e-banken. Eller jag försöker logga in, vilket slutar med att jag nu låst min dosa... och antagligen mitt kort. Bra jobbat! Jag skulle bara kolla så att inte beställningen syns för min pappa jobbar på banken där jag har mitt konto. Och jag vet att han brukar kolla upp sina ungar lite då och då. 
 
Och jag valde att inte beställa från minipriser utan ett paketpris från testlagret.se. Tack för tipset! Passar mig mycket bättre. 
 
R ba: "20 grav-test? Men då räcker det till baby nr 2 också!"
Jag: "Ja, fast de är bara giltiga i två år".
R: "Men två barn på två år! Det fixar vi!"
 
Mmm... Kan vi ta och fixa nr 1 först kanske?

Kommentarer
Jenny säger:

Hur går det för dig? Du borde väl ha ägglossning eller kanske precis har haft det? Har ni myst på ordentligt? Jag har 10 dagar kvar till BIM, men i förrgår bara kände jag att det inte blev något den här gången heller, fast vi var så duktiga och hade så trevligt ihop :P

Svar: Hoppas verkligen att det tar sig för dig nu! Jag har nog inte haft ägglossning än. Har en 32-dagars cykel så det brukar dröja till cykeldag 16-18. Ska testa med äl-stickorna i morgon. Kraaam!
Snutten

2013-08-07 | 08:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback