8 Augusti

Nu har jag köpt bisolvon! Vilken fortplantnings-månad detta blir! Läste förresten instruktionerna jag fick med till äl-testen, men det står ingenting om jag ska testa med morgonurin eller inte. Av det jag läst så ska det tydligen inte vara det. Hmm.
 
Just det! Jag har haft ägglossningsont i magen idag. Hoppas att det inte redan är över. Ska testa om en halvtimma. Men R kommer i morgon så jag tror att vi hinner pricka ägglossningen. Jag håller tummarna i alla fall. 
 
Det regnar här i Stockholm. Ända sedan jag landade igår. Mysigt ändå. Idag slingade jag min utväxt. Nu ska jag inte färga om det igen. Satsar på en ombré hösten 2014, hehe. 

Kommentarer
Sofie säger:

Testa mellan 13.00 och 15.00 :) då ska lh-hormonet vara som högst och det är det äl-testerna ger utslag på! Lätt att missa stegringen, när du har positivt äl-test sker äl 24-36 timmar efter! :)
Jag blev gravid på första försöket med äl-tester ;)

2013-08-09 | 06:36:02
jenny säger:

Som Sofie säger är det nog en väldigt bra tid att testa :) På mina från RFSU står det att man ska testa mellan kl 10-20 på dagen, gärna ungefär samma tid varje dag.

2013-08-09 | 11:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback