31 Augusti

Igår var en mysig och jobbig kväll. Vi såg Jack the Giant Slayer 3D på TV. Jag älskar att vi har en 3D-TV, och jag använder den alldeles för sällan. Sedan bråkade jag och R. Han fick ett telefonsamtal precis efter filmen och tydligen "behövdes" han i London. Han frågade om han skulle åka iväg i morgon bitti eller inte. Jag svarade att jag tyckte att han borde vara kvar. Var otroligt tydlig med att jag inte ville att han skulle åka iväg. Vi hade planerat att jobba på huset i helgen. Men så åker han iväg ändå. Jag blir bara så himla lack. Varför fråga mig när han ändå tänker göra som han vill? 
 
Jag vet att jag inte kan stoppa honom. Men jag har rätt att vara ledsen och arg. Känner att renoveringen alltid bortprioriteras. Men trodde faktiskt inte att min åsikt skulle vara så oviktig. Helt ärligt är det skönt att slippa ha honom hemma just nu. Ska köpa pizza till kvällen och bara chilla. 

Kommentarer
Jenny säger:

Vad tråkigt ned bråk :( vi har också haft ett rejält den här månaden. Min ägglossning har varit sen den här månaden så jag hann bli lite orolig, men nu idag blev det positivt på testet :) hållet tummarna att du får positivt på ditt test snart ) kram

Svar: Så jobbigt, speciellt när man måste få till "det". Vad roligt med positivt på testet! Se till att göka ordentligt nu! Kram!
Snutten

2013-09-01 | 14:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback