Up and away

Om en kvart ska jag iväg. Det regnar ute och det är en lång promenad på gator jag inte känner till, så jag tänkte dra lite tidigare. R möter mig där förhoppningsvis. Jag börjar bli mer nervös. Jag berättade för bästis om graviditeten! Hon blev jätteglad! Eller hon blev glad efter att jag berättat att jag var glad! Tänkte att jag kommer att behöva stöd från någon annan än R om det går dåligt. Petra är så bra på att prata och stötta. 
 
Nä, nu får ni önska mig lycka till! Hoppas på att få se ett starkt hjärta dunka. 

Kommentarer
Malin säger:

Men herregud! Jag tittar inte in på dig blogg på en dag och så händer allt det här! Vilken hemsk gynekolog du fick , fy! Rätt av dig att vända dig till någon annan. Hoppas det går bra där och hoppas hoppas att allt är bra där inne i magen, att bebis växer och frodas! Skönt iaf att det inte hände när ni var bortresta, även om det säkert inte är någon fara!
Kramar och lycka till!!!

Svar: Bebis växer och frodas minsann! VERKLIGEN skönt att jag slapp blöda i Indien, jag vet inte vad jag skulle tagit mig till. Men ett ganska tråkigt välkomnande av realiteten... Jaja, nu VET jag att allt är bra.
Snutten

2013-04-09 | 16:44:03
Lin säger:

Hur gick det?? Håller alla tummar och tår...

2013-04-09 | 18:10:54
Lin säger:

Det känns inget bra att du inte skrivit något.. Men jag väljer att hoppas på det bästa och att det helt enkelt inte blivit läge att uppdatera bloggen! Kramar!

Svar: Det var precis så det var. Kunde inte ta mig till en dator på hela kvällen! :(
Snutten

2013-04-09 | 20:02:01
Amanda säger:

Håller med de andra, känns inte bra att du inte skrivit något! Är du okej? Håller tummar och tå! KrAm

Svar: Jag är jätteokej! Ville absolut inte oroa er! Tack för tummarna! <3 Kramar!
Snutten

2013-04-09 | 20:33:01
Bloggadress: http://blogg.alltforforaldrar.se/duarmindrom/
Emelle säger:

Håller med de som skrivit innan mig.. Känns inte bra att du inte skrivit något. :/ Håller tummarna! Kramar

2013-04-09 | 20:38:19
Malin säger:

Hur har det gått!!!?! Håller med de andra, oroande att du inte har skrivit något.. :( jag hoppas att det har gått bra för er tre idag! Skickar tankar och kramar!

2013-04-09 | 20:47:48
Sussi säger:

Hoppas det gått bra idag... man blir lite orolig.. Stor kram.

Svar: Allt är jättebra! Kram!
Snutten

2013-04-09 | 22:52:35
Bloggadress: http://www.tussilulls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback